En lyckad kväll och en seg morgon.

Godmorgon!

Hade en riktigt lyckad kväll igår, såg timbuktu och veronica maggio som riktigt flippa scenen! Det gillas riktigt starkt. Köpte dessutom en Timbuk-tröja (: Självklart, liksom! Haha.
Idag ska jag bara ta det lugnt tänkte jag. Hade ont i hela kroppen och huvudvärk när jag kom hem efter allt. Så idag blir det bara att se tv, må bra och dricka massa läsk. Låter bra väl?! 8)

Tyvärr tog jag inga bilder. Ville inte släpa kameran på Festivalen av alla ställen, där det händer mest snatteri.

Ja, visst ja. En tjej och en kille började slåss typ längst fram på Timbuktu's konsert, så han slutade sjunga och berättade att vissa måste lära sig genom den hårda vägen. Och sedan slutade han med som vanligt "Men här har vi kärlek på denna scenen". Underbart alltså. :)

Nej nu ska jag rosta mackor med sylt på (väldigt muuuums) och dricka en stor mugg kaffe!

Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0