Katt och Hund sägs inte funka?!

Hej hopp. Vet att jag inte har skrivit på ett par dagar, har helt enkelt varit upptagen. Men nu får ni ett inlägg iallafall. :)
Ja, som ni vet så såg jag Familjen och Promoe i fredags - mycket lyckad kväll. Kevs, Älskling, Fiskis och Nikki nannade här! Sen igår stack jag och Fisk på bio, vi såg Harry Potter-filmen. Riktigt bra förutom slutet, det sög! Sov sedan hos Fisk, vaknade 8 i morse.. Sjukt drygt men men! Pappa kom och hämtade mig vid 11 - 12, vi stack och hämtade min mobil (ääääntligen), ni anar inte hur efterlängtad den är :o

Nu sitter jag här med Fisk, passar Julie igen. Katten och vovven går riktigt bra överens - dom leker dock inte än, men dom är iallafall inte rädda för varandra x) Snart kommer väl brorsan och hans sambo och hämtar den lille lurviga grejen!

Det blir att lägga sig direkt sen. Är riktigt trött - hänt mycket idag! Haha.

Puss. ♥

Fisk har dessutom gjort rastaflätor på mig :D Liknar Xzibit xD HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0