Kort eller lång presentation?

Hej alla läsare! :)

Trevligt att ni hittade hit. Jag ska väl börja med att berätta lite om mig själv, mitt liv och vad jag håller på med!

Mitt namn är Emma, kallas för Emmy av vissa, jag är 17 år och bor i underbara Malmö sedan 2 år tillbaka (innan dess bodde jag utanför malmö). Jag går Mediaprogrammet på Cyber och satsar på att bli fotograf. Jag har en underbar pojkvän som jag kallas för A här, anser att namn inte ska komma ut om inte personen vill det :) Umgås mycket med min bästa vän "Fisken" som jag kallar henne (ja, jag fick idén från Hitta Nemo, haha). Har en katt som heter Doby och två råttor vid namn Toby och Batman. Bor självklart med mina föräldrar, men har syskon som redan flyttat hemifrån, så det är bara lilla jag kvar. ;D

Jag spelar dessutom World of Warcraft, tycker det är riktigt kul! :)
Lvl 70 Gnome Warrior än sålänge ^^

Jag vet inte riktigt vad ni söker, vill ni ha en hel livshistoria eller vill ni bara ha en presentation? ^^

Ja, jag kan väl berätta kort om vad jag har gått igenom och vad som stärkt mig under det senaste åren.

För två år sedan var jag med om något jag aldrig kommer att glömma, men som jag heller inte tänker låta mig bli svag av. Det räcker kanske att jag säger att det handlar om en kille som inte var så snäll mot mig?!

På denna bloggen kommer jag svara på frågor som ni har att ställa om en sådan händelse, intresset av att fotografera och min vardag helt enkelt. :)


Enjoy!
Hoppas detta gör lite extra i er vardag ^^

Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0