Malmöfestivalen har dragit igång.

Idag är det lördag och Malmöfestivalen drog igång igår. Fisken kommer hit senare och hon ska spendera natten här 8D Ikväll blir det att dra ner till stan, se Veronica Maggio och Timbuktu <3 Dessutom blir det väl att spendera en massa pengar på skit i matstånden och annat, som vanligt. Haha!
Vaknade runt 11 idag och har bara slappat sen dess. Sitter i mjukis och känner mig allmänt skitig, men det är så det ska vara, eller hur?! ;D

Igår blev det bara att sitta hemma och tråka. Spelade lite och kolla på filmen "The duchess" som är en riktigt bra film kan jag säga er. Alltså, jag rekommenderar den! :) Lvlade min Warrior till 70, äntligen säger jag bara. Haha.

Ja, mer har väl inte jag att säga just nu.
Förutom att skolan börjar på tisdag, ska väl bli rätt kul antar jag! ^^

Ha det bra.
Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0