Upp för ett litet möte?

Klockan är 9 och jag är sjukt trött. Jag ska till skolan på "planeringsmöte", fråga mig inte vad det innebär men det är väl skit samma. Jag ska vara där 10 och jag fattar egentligen inte varför vi ska ha det här mötet?

Iallafall, idag blir det att träffa Nikki och Fisken, blir en runda på Festivalen och sedan kommer brorsan hit med sin lilla hundvalp som dom har inhandlat, hihi. Ska passa den ett par timmar :D Är riktigt glad!

Ja, nu ska jag väl hämta min cykel och sedan cykla ner till skolan.
Ha en fortsatt trevlig tidig morgon.

Puss. ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Take it easy lugnt o bra med planeringsmöten hade ett precis på min skola gick helt ok hoppas du fattar det precis som jag gjorde ses kanske på mf kram fortsätt skriv snälla du

2009-08-17 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0