Vegetarian-vecka!

Har inte skrivit på ett antal dagar, jag vet. Har helt inte haft tid eller ork! (slap on me O.o)
Helgen har varit fylld med mys hos min underbaring till pojkvän <3 Sagan om Ringen - triologin har sänts på trean och självklart har lilla jag var asaaaaglad! Har sett ihjäl mina filmer, så måste köpa nya. Haha.

Igår blev det fika med Fia, Wille och Älskling. Mysigt värre. Sedan stack vi alla hem till mig, åt och hade bara allmänt kul. :)

Har dessutom startat en vego-vecka. Ska helt enkelt testa att vara Vegetarian i en vecka, låter löjligt jag vet. Men bara en kul grej jag fick för mig x) Hihi.

Dagens rätt blir: VegoSchnitzel, sojabullar, ris och någon sås! Ska bli intressant. Hehe!

Nej nu är det dags för mig att pluggaaaa.

Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0