With friends and my boy!

Först blev det skolan som vanligt. Hade bara en lektion från 8 - 10 :) Så det var nice. Men satt och väntade på min underbara pojkvän i en timme, stack sedan till stan med honom. Tog lite bilder med den nya kameran jag fick av M&P igår (Canon Eos 400D, LOVE IT!). Super glad blev jag :D
Sen mötte vi Nikki hemma hos mig, tog det lugnt och sedan bar det av till Entré & lullade runt där ett tag.
Fiskis dök sedan upp, vi skulle egentligen fika med en vän till henne, men det blev inte av. Så vi tog det lugnt istället. Fisk och Nikki bestämde sig för att äta på BK (rabattkuponger ftw på Entré!!!!!). Älskling stack hem och jag följde med dom två andra fiskisarna x) Haha.
Fiskis åkte hem och Nikki var hos mig en stund till (: Blev att dricka kaffe och som sagt, ta det lugnt än en gång x)

Imorgon ska jag förmodligen rida, men vet inte riktigt. Tror vi börjar imorgon.. Men som sagt, är inte säker, haha.
Annars ska jag nog träffa älsk och sticka & fotta någonstans där det är mysigt och mööörkt. MOHAHA!

Nej nu ska jag sova.
Ha de bra allihopa!

Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0