Good day!

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte haft lust och ork.

Dagen har spenderats med pojken min, blev Entré och där blev det ett par inköp för min del.
En skogshuggar-väst (vad man nu kallar det), röd hårfärg och NERDBRILLZ. Oh yeah, i have found them.
Im gonna look totally hot, haha.

Blev sedan magdans som är underbart kul. Vi har börjat på en ny nu, som är otroligt mycket svårare. Men det ska vi nog kunna klara. Tog bussen hem och där väntade indisk mat <3 Mumsigt värre.
Det var bara jag som klarade av det, pga att det var så starkt, haha. Papps klagade som en liten flicka ;D Skoja pappi, du var duktig.

Nu ska jag spela lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0