Har Sverige blivit fyllt av Rasister?

Jag vet att jag inte skriver så mycket, men här kommer en värdig text och detta har jag tänkt mycket på.

Jag kan inte förstå dessa människor som säger direkt "Det är blattarnas fel allihop, dra ut ur landet."? VAD ÄR DETTA? Om ingen intelligent människa visste, så är Svenskar lika kapabla till slagmål/rån/bråk osv också. Detta är inte någon grej som utlänska har kommit in med i Sverige. Kanske har ni hört om Norrmalmstorg-rånet som var på 80/90-talet (kommer inte ihåg exakt)?! Detta var SVENSKAR som gjorde det, inga invandrare.
Jag kan inte förstå varför alla ungdomar mellan 15-25 har detta problem i huvudet att alla invandrare är idioter och gör fel. Dessutom tycker dessa ungdomar att invandrarna förstör sverige och borde åka tillbaka till sitt hemland. Jo, visst. Det finns invandrare som kommer hit och lever på Socialen och tror att dom kan leva hur dom vill, men detta händer i andra länder också. Detta gör svenskar också i vårt eget land och i många andra länder också! Detta är inte bara här och det är inte bara invandrare som gör det.

Detta med att invandrare skulle göra alla fel på gatorna eller så, detta är media som har blåst upp det. För att de ska ha något att skriva om som "vi svenskar" tycker om. Inte för att jag är en av dom.

Jag tycker bara att detta får ha ett slut. Nu får fan i mig alla lägga av med rasistiska tankar.

Kommentarer
Postat av: hemlig

bra tänkt,norrmalmstorg var på 70 talet bara,skriv mer om detta,BRA

2009-11-16 @ 09:13:11
Postat av: inte rasist men klarsynt

Det måste kännas bra i den lilla värld du lever i!!!

Öppna ögonen!

2009-11-16 @ 23:14:12
Postat av: Emma

hoho var är du?

har följt din blogg ett tag och saknar dina inlägg! synd om du ska sluta skriva.

2009-11-27 @ 21:41:13
Postat av: Micke

Haha tattare, vilket bra exempel du kom med.

Hur många dog eller ens blev skadade under norrmalmstorgdramat, samt vad tyckte gisslan om rånarna? Det var nog mer ett äventyr för gisslan än något riktigt rån.

Haha plugga på lite mer innan du ut talar dig...tattare.

2010-01-07 @ 01:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0