10:38!

Har just nu mediaproduktion, fick just reda på att skolan behöver någon som gör reklam för vår skola som förmodligen ska vara med i radio. Såklart ställde jag upp och jag fick med Malin :D
Har dessutom haft Fotografisk bild nu på morgonen, var ute och fotade lite själv och tog en fika med Malin, Mikaela och Ilkgul! :) Mysigt värre.

Idag blir det att plugga till provet som jag har imorgon. Blir nog inte mer än så, kanske hinner med några headers också. Men får se, har ju skolan också.
Måste städa mitt rum också.. Det ser ut som om Osama BinLaden har varit och bombat där i 4 år. Haha, dammtussarna tar över mitt golv och klädhögarna bara växer.

Nej nu ska jag hålla på med Adobe Flash CS3 - Animation ftw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0