A day in October.

Gick hem från Medieproduktionen, har ont i huvudet och är trött så det blir att göra mina uppgifter hemma istället. Vi har roliga uppgifter iallafall som jag uppskattar mycket.
Måste dessutom ta mer foto. Måste bli mer på människor och annat!

Jag ska ta upp med rektorn imorgon om fotostudion i skolan, så den blir fixad. För så som den ser ut nu, det går bara inte. Inga bra bilder kan tas och allt känns bara sjukt puckat.

Ska se om älskling vill komma hit en stund och vara trött med mig. Se en mysig film och bara ta det lugnt <3 Hade varit underbart att ha honom vid min sida nu. Har knappt träffat honom denna veckan och känner att jag måste måste måååste träffa honom! Hihi.

Nu ska jag plugga lite tror jag, eller kanske titta på tv en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0