Älskar det mer och mer.

Nu har jag fått i mig mat i magen och dessutom kommit hem från dansen såklart. Riktigt roligt som vanligt och vi har kommit väldigt långt, men som sagt otroligt svårt! Men börjar komma in i det nu och man tänker inte lika mycket på vad man gör, utan det händer bara :D

Ska alldeles strax spela lite, som avkoppling för min lilla hjärna som har arbetat väldigt mycket sista veckorna. Det kommer nog spelas fram till man ska nanna ikväll! Haha, liten nörd är jag, jag vet..

Har VTFF (veckan till förfogan, detta är som lov, fast de man har att kompletera kan vi göra under den veckan t.ex. omprov, arbete m.m) om en vecka och det ska bli riktigt riktigt jävla skönt. Ska slappa, ha kul och bara vara! Åh ja, det längtar vi till! :D
Sen är det gymnasievecka snart också, då ska jag stå där och representera vår skola (Cybergymnasiet, Malmö) med min pojkvän. :) Ska bli kul det med.

Nej nu ska jag logga in på WoW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0