Är motiverad!

Nu är det söndag och än sålänge så har jag hållt mig rökfri. Jag ger mig inte, jag ska sluta röka. Vill inte vara beroende av någonting som är en sådan onödig grej.
Önska mig lycka till!

Älskling kom igår <3 Vi bestämde oss för att dra till Oxie och festa med grabbarna lite. Kul var det, men sedan när klockan slog 00.00, så blev det inte så kul för min del. Alla tjejer bolmade om och om igen. Så, vid halv 2 pallade jag inte sitta där mer, så Jocke körde oss hem :) Fast det blev donken för min & älsklings del, haha.

Idag blir det att ta det lugnt, har inget att plugga till - så jag ska bara va! Hoppas på att älskling stannar länge, så vi kan mysa. Annars får jag fylla dagen med spelande! Haha.

Nu ska jag äta frukost med älskling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0