Back home.

Kom hem från skolan för en stund sedan! Det har varit en dag fylld med ett och annat än sålänge. Kul har jag haft iallafall. Som ni ser är beställningsinformationen uppe igen efter mycket om och men. Nu gäller detta, alltså INGA gratisheaders osv längre. Det finns inte, så försök inte ens få det gratis ;)

Ska alldeles strax börja plugga till mitt trafikprov jag har på fredag. Inte så himla svårt, rätt konkreta grejer som jag ska kunna och många saker är självklara redan i mitt lilla huvud, så! Haha. Ikväll ska jag iallafall starta en ny gubbe som ska lvlas på Stormscale med ett par kompisar :) Kommer bli askul. Har äntligen någon att spela med igen. Haha, ja jag har känt mig lite smått mobbad xD

Sitter just nu i min tjocka morgonrock gjord av flis och en tjocktröja under. Det är bajskallt jue, man vill inte ens vistas ute. :o Speciellt på morgonen så är det riktigt riktigt iskallt.
Snart kommer frosten också väl.. Det hade inte förvånat mig!

Nej nu ska jag ta en cigg och sedan börja plugga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0