Duschen väntar.

Har kommit hem från dansen, underbart såklart. Har äntligen alla låtar, så nu kan jag träna hemma också! WEEE, Emmie is happy as fuck. Har druckit mitt kvällskaffe och fick dessutom goa bullar till det. (Ja, här kör vi skånska också, jag är ju liksom från skåne så)
Ska alldeles strax hoppa in och duschen, bli ren och fin ska man ju. Sen imorgon är det skola igen som gäller. Ska ut och fota första lektionen och sen animera :) Kul! Hoppas dock det inte är så kallt imorgon.
Har dessutom lämnat in telefonen. Resultatet blev en lånetelefon tills Media markt har fått svar från idiotiska Sony Ericsson - så att dom kan godkänna att jag får en helt annan mobil. Klyddigt, men sant..

USH. På bussen hem, så satt där en skit äcklig snubbe brevid mig. Han var alkolist, det såg man på lååånga vägar. Jag brukar verkligen inte vara rädd, eller ta det stötande, när dom sätter sig brevid mig. Men denna personen var så äcklig.
Jag pratade med mamma i telefon för att meddela att jag var på väg hem och satt säkert på bussen, så börjar denna mannen prata med mig och säger "Åh, jag har så ont i benet". Så jag sket i det och bara pratade vidare. Sen fortsätter han och prata med mig, så jag svarar "Ja okej, men ursäkta jag pratar i telefon" - och jag var inte otrevlig. Så säger han "Ja, men jag pratar ju med dig, skit nu i telefonen, du behöver väl inte prata i telefon hela tiden vaaa?". Jag bara, " ja, men nu pratar jag med min mamma och detta är viktigt".
Då började jag bli irriterad och tyckte att han kunde lika bra flytta sig. Så säger han "Ja, men du har väl någon pojkvän? Men han är väl inte så mogen för din ålder.. Men det är väl inte jag iheller?!"
JAG BARA WTF! Nu började jag bli rädd för fan. Är denna mannen en sådan som försöker ragga upp småtjejer eller? Och ja, jag kallar mig liten i detta fallet, för jag är inte 25+ precis.
Denna mannen slutar inte prata med mig och jag vet att alkolisterna brukar hänga på värnhem där jag bor, så jag bad pappa att möta mig vid bussen.
Bussen stannar då vid Värnhem och jag ska hoppa av nästa station. Som tur var hoppar mannen av och jag berättar för mamma varför jag lät så nervös och irriterad. Jag lägger på luren och jag väntar på att bussen ska åka vidare.. MEN TROR NI INTE MANNEN HOPPAR PÅ IGEN DÅ?! Jo.. Som tur var hade redan en kille satt sig brevid mig, så alkolisten kunde inte sätta sig på den platsen ha satt på innan.
Han tittar på mig sådär äckligt och sliskigt! Jag bara kände hur jag fick en klump i halsen och att jag bara ville hoppa ut genom fönstret.
Och så ser jag : BUSSEN ÄR FRAMME! OCH PAPPA STÅR DÄR! YEY!
Så pappa mötte mig och jag rös till, berättade om det och äcklades ännu mer.

Nu hoppas jag fan inte att denna mannen går på någon. För då mår jag illa! :(

Ja, det var min bussresa, haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0