FLUAN EDGAR!

& ja, det står FLUAN med meningen, är ju skåning va fan ;D

Älsklingen ligger och sover i min säng, antar att han har varit uppe ett långt tag efter mig inatt. Haha. Jag har iallafall varit uppe sen 9 och här sitter jag & slöar nu. Har precis käkat god frukost, pannkakor - MUMS!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer på dagen, men ikväll blir det dans och sedan hem till älskling. Ska nanna hos honom ikväll <3 Myyysigt värre. Hihi!

Imorgon ska jag och Melissa ha en heldag! Yey. Det blir bio, stan och god mat! Gotta love it :D
Vi bestämde oss för att se "Up", den nya tecknade filmen.
Berättar hur den var för er senare.

Nu ska jag mysa med min katt och titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0