Fullt upp!

Ja, idag har jag inte en enda lugn stund. Ska plugga till typ kl. 6, sedan är det dans som gäller och efter det ska jag göra så många headers jag kan! Ush ja, det är stressigt.
Var och pratade med Elevrådskandidaterna idag och berättade om mig själv, att jag kunde hjälpa dom med affisher och foto som dom ska ha till valdagen på skolan! :) Kommer bli vansinnigt kul.

Jag får väl fortsätta plugga nu, har prov på fredag så.
Dock är det inget svårt prov, rätt konkreta grejer som dom flesta kan inom trafik osv!
Så det kommer man att klara galant.

I helgen blir det mys med pojken, vet dock inte om det är hela helgen eller bara någon av dagarna. Men annars blire det iallafall. <3

Idag har dessutom jag och min pojkvän 21 månader! Så himla underbart. Kan inte fatta att tiden har gått så snabbt och att vi faktiskt närmar oss 2 hela år. Älskar honom, det gör jag, något så otroligt mycket <3
Tack för att du finns, babe. Du betyder :*

Bild på oss bjuds det på! Hihi. :D




Skriver senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0