Gällande alla dessa anonyma!

Om du inte visste så är inte detta svarthandel förrän jag kommer över en vissa summa pengar som jag tjänar in per år.  Alltså håller inte jag på med svarthandel. Om du inte visste det, borde du först läsa på innan du kommenterar tycker jag! Detta kommer jag inte diskutera mer.

Dessutom tycker jag att om du nu har så mycket att klaga över, så kan du skicka ett mail angående detta och säga vem du är.

"För inkomster intjänade under 2009 är grundavdraget 18 200 kronor."
Denna exakta meningen kan du hitta på Wikipedia.se om du söker på Grundavdrag.
Källan som wikipedia har här, är SKATTEVERKET!

ALLTSÅ FÅR JAG TJÄNA UNDER 18 200 KR UTAN ATT BETALA SKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0