Im gonna be better.

Jag fick just en kommentar om att min blogg är rolig, men att jag måste skriva mer.
Jag vet att jag måste det och att jag måste bättra mig som fan gällande bilder m.m, men nu sista tiden har jag helt enkelt inte haft tid. Har haft en massa prov och har flera till framöver. :(
Sjukt sugigt jag vet! Men jag ska göra allt jag kan!

Kom iallafall precis hem från dansen, har köpt en höftsjal och som vanligt var det skit kul idag, men jobbigt. Haha, ni anar inte hur mycket träning det är. Det ser sjukt easy ut och man ser inte ut att anstänga sig ett dugg. Men det är sjukt jobbigt att lära sig använda en del av kroppen bara och inte hela kroppen samtidigt  ;D Prova så får ni se!
Nu tänkte jag äta och sedan sätter jag mig väl här en stund (: Ska se om jag hittar lite clip på youtube som är roliga eller så blir det lite spelande!

Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0