Jag är sjukt jävla uttråkad.

Jag är riktigt uttråkad, jag vill göra något men vet inte alls vad.
Jag hatar att vara uttråkad >_<

75 sanningar om mig;

1. Jag har alltid varit otroligt mörkrädd.
2. Jag sov hos mamma och pappa tills jag var ca 14 år, pga min rädlsa för mörker och ensamhet.
3. Jag började röka året jag skulle fylla 13 år.
4. Jag är helt säker på att det spökade i vårt hus där vi bodde innan.
5. Det kliar i princip alltid på min kropp, får utslag och det enda jag vet är att min bror också hade det när han var liten.
6. Jag kan inte leva utan djur, jag känner mig ensam då.
7. Jag har aldrig kallat mina föräldrar för någonting fult t.ex "idiot, kärring" m.m
8. Jag använder gärna olika strumpor varje gång. Alltså inte parvis.
9. Jag har alltid velat bada med delfiner.
10. Jag är från Ystad egentligen, men flyttade när jag var 3 ½ år.
11. Jag gick upp en massa när jag var tillsammans med mitt ex.
12. Detta är första gången jag är kär på riktigt (Alltså min nuvarande kärlek!)
13. Jag blev mobbad psykiskt och fysiskt mellan årskurserna 4 - 6.
14. Av någon anledning älskar alla lärare mig.
15. Jag klarar knappt av tjejer.
16. Jag är motorintresserad och annat som har med sånt killgrejs att göra.
17. Jag blev utsatt sexuellt under 2 månaders tid.
18. Personen på nr 17 fick inte ens samhällstjänst för det han gjorde.
19. Jag måste alltid ha volymen på tvn på "jämna" tal t.ex 5, 10, 15.
20. Jag samlar på disney filmer.
21. Jag kollar fortfarande på barnprogram.
22. Jag har aldrig slagit någon på riktigt.
23. Jag fick bra kontakt med min älskade pappa för ca 5 år sedan. Innan dess jobbade han så mycket, att vi inte kände varandra precis.
24. Jag kan inte leva utan en plattång. Jag får ångest annars.
25. Jag har lätt att träffa nya människor.
26. Jag har faktiskt ingen RIKTIG kompis förutom min pojkvän.
27. Jag är lat, men inte lika lat som innan.
28. Jag älskar att baka, men hatar att laga mat.
29. Jag har jättesvårt för att ta i skitig disk.
30. Jag lärde mig sätta på diskmaskinen för 2 veckor sedan.
31. Jag kan knappt stryka.
32. Jag vill aldrig mer tillbaka till åkarp, där jag bodde innan.
33. Jag var den enda som inte grät på avslutningen i nian.
34. Jag har tagit ett ledigt år.
35. Jag har ingen bra kontakt med någon av mina syskon.
36. Jag hatade att sova borta som liten.
37. Jag inbillar mig lätt saker när jag ska sova.
38. Jag dricker alkohol ungefär 1 gång per tredje månad.
39. Nästa vecka, är första veckan som jag är totalt ledig från skolan.
40. Jag har alltid haft nära kontakt med min mamma.
41. Jag har en skada i mina fötter, så dom är formade som en högklackad sko.
42. Jag har storlek 34 - 36 i skor.
43. Jag har ett shopaholic problem.
44. Jag tycker synd om mig själv när jag har tråkigt, jag blir gärna sur och tvär också.
45. Jag vill pierca mig på mina armar. 
46. Min katt och jag pratar med varandra.
47. Jag brukar fråga min katt vilken matsort han vill ha.
48. Jag är koffeinberoende.
49. Min katt älskar gurka och pommes.
50. Jag hatar clowner och dockor, börjar gråta.
51. Jag är kräsen som fan.
52. Jag gillar vissa fisksorter, om mamma lagar det.
53. Älskar att åka utomlands.
54. Jag har varit både i London och New York.
55. Jag skrek och grät när vi skulle åka från London.
56. Jag kan inte vara utan min morgonrock.
58. Jag vill ha en hamburgertelefon.
59. Jag har snart käkat 7 kinderägg på 3 dagar typ.
60. Jag hatar julbord och midsommarbord. typ samma sak!
61. Jag är jättenoga med hur jag skriver (Asså om det är fint skrivet)
62. Jag sa när jag var yngre att "elvis är mitt livs virus".
63. Jag kallade mig själv odågemagnet när jag blev kär i fel killar.
64. Min bästa tidningsserie är Elvis.
65. Jag ÄLSKAR Simpsons.
66. Jensens böfhus är min favoritrestaurant.
67. Jag älskar förvaringslådor.
68. Är pedant. Gillar ordning och reda.
69. Det tar mig hundra år att få kraft till att dammsuga.
70. Jag köper alltid en heliumballong och blåser in det på Malmöfestivalen.
71. När jag var liten så spolade jag ner allt i toaletten så vi fick översvämning i källaren.
72. Jag kastade ut min systers hamster när jag var liten och skrek "TITTA, DEN KAN FLYGA".
73. Jag skäms bara för att röka framför min farmor och farfar.
74. Jag tror att jag kan rädda alla människor på jorden.
75. Jag har fobi för insekter.


Ja, nu orkar jag inte skriva mer. :) Haha.
& ja, jag är uttråkad!

Kan inte ni skriva lite sanningar om er? :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jasså..de har ja med spelat förut.. allt bra idag?

2009-10-21 @ 12:45:54
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh jag älskar att fota naturen :P Va gör du nu då?

2009-10-21 @ 16:04:18
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

koder under NAV

2009-10-21 @ 18:23:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

koder under NAV

2009-10-21 @ 18:24:26
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0