Mysigt slut på dagen!

Efter skolan somnade jag en stund och sedan runt fyra mötte jag upp älsklingen i stan. Blev en runda på gågatan och sedan rörde vi oss vidare mot Akvarietjänst där han skulle kolla på fiskar :) Jag blev till och med sugen på att ha en söt liten guppy. Han var guld och svart, jag döpte dessutom honom till Bengt! En dag ska han bli min, hahahah. Vi gick sedan vidare, förbi Kronprinsen och pildammarna, enda till Mobilia - Alltså en jäääävla runda, men riktigt skönt var det! Vi gick in på Mobilia en stund och jag tog dessutom en kaffe.
Sen rörde vi oss hemåt, blev dock buss hem. Haha, var så trött i benen efter den rundan.

Det är så mysigt, jag och älskling går oftare och oftare ut en lång runda och bara tittar på fina Malmö. Det är verkligen sjukt underbart och jag rekommenderar det. För du känner dig dessutom friskare när du gjort det ;D Haha. Lite bra där på vägen + att det blir mysigt med din pojkvän / flickvän på vägen! <3

Har precis pluggat klart och ska lägga mig i sängen, ta min julmust som mamma var snäll och köpte till mig & sedan ska jag titta på tv. Ska smsa lite också kanske. :)

Bjuder på en bild för att denna dagen har varit så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0