Rubriker är inget för mig.

Har precis tagit en kopp kaffe med mammi och pappi på balkongen, satt och pratade under infravärmen och bara ha det allmänt mysigt :) Är ju ledig imorgon, så idag kommer jag bara att spela tror jag.
Är besviken på mig själv (tänker inte gå in på det mer), men har ingen motivation för tillfället, så jävla bajs. ÅH, får damp. Men det är inte lätt när man har en massa runt sig som gör detta dårå. Det blir jobbigt!
Jag som är så stolt för att ha klarat det nu i ett par dagar och så känner jag att det bajsar sig totalt nu..

Men men, skit i det nu. Orkar inte lägga ner tid på det JUST NU!

Tänkte fråga min älskling om han ville göra mig sällskap imorgon, med film och glass. Vill bara krypa ner i hans famn och kanske sova en stund. Hihi, ja jag älskar att sova. Dessutom tänkte jag pussa ihjäl honom <3
Jag bara älskar att vara kär och älska någon, det är så underbart!

Nu får jag ta och se om väntelistan är klar på servern. Vill spela.


Kommentarer
Postat av: hemlig

du är alltid bäst,tycker du har sunda tankar,sunda känslor om allt,plus man kan inte vara bäst alltid

2009-10-20 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0