Så jävla naaajs.

Skolan har varit rätt lugn, har fixat mitt schema så att jag inte har tre timmars håla varje tisdag. Så jävla schysst, har istället en timmes håla och är ledig på onsdagar! Är riktigt glad.
Slutade vid 3 idag, älskling följde med hem en stund <3 Vi fikade och hade det mysigt.
Men jag blev ju inte mätt, så jag gjorde nudlar också. Det roliga är att jag ska äta om typ.. 45 min xD Hahaha. Jag äter som ett djur, men jag går inte upp i vikt & en sak.. VEM BRYR SIG OM LITE FORMER? Det är bara fint tjejer, så ha ingen noja över vikten!

Ska spela senare tänkte jag. Ska nog spela hela natten, kan ändå sova heeeela dagen imorgon! :D Ska fråga om älskling vill komma imorgon också <3 Hade varit mys om man vaknat av honom, hihi!

Bjuder på en bild som jag tog i söndes. Den ska nog med i mitt projekt "Olika vinklar av Malmö" :)
+ att där kommer en omgjord bild på mig och min pojke!


Kommentarer
Postat av: HELENA KUNGEN! :D

du å alexander är så jävla fina! :) :*

2009-10-21 @ 08:53:59
URL: http://helenawenngren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0