So fuun!

Så himla kul uppggift vi har i Mediaproduktion nu, vi ska animera och göra små filmer :D Gud, bara längtar tills vi får börja på allvar! Kommer göra det bästa jag kan och den ska bli skiiiit bra!

Har kommit hem såklart och har ätit varma mackor med kaffe till. Mumsigt! Mamma är så snäll <3
Ska börja plugga alldeles strax och det är vad min dag kommer fyllas med, plugg plugg & mer plugg.

Jag ska nog också kränga lite.. GODIS och GLASS! :D Haha, om min mage pallar xD

Nu ska jag plugga. PUSS.

Dagens clip:

I LOVE THIS CAR - OMG I LOVE THIS CAR! Hahhaha.

Kommentarer
Postat av: hemlig

tack<3

2009-10-08 @ 14:49:47
Postat av: hemlig

tack<3

2009-10-08 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0