Tankar.

Jag vet inte om jag är ensam om detta.

Men jag har väldigt svårt för tjejer, ja jag vet jag är en själv. Men i flera år har jag i princip bara umgåtts med killar i och med att jag funkar bättre med dom. Tjejer är onda och sviker oftast faktiskt. Medans killar är raka, ärliga och stannar i nästan alla fall kvar vad man än går igenom.
Det som är så hemskt med tjejer är att de snackar bakom ryggen, tar en som tredje hjulet och sviker när det är DU som vill ha stöd och inte den som ska stödja dig.
Killar är enkla, lätta att tas med och ställer upp i alla lägen.

Jag läste t.ex. om en tjej som blev tvingad att klä av sig naken och sedan blev fotad av ett gäng andra tjejer. Anledningen kommer jag inte ihåg, men det var väl för att hon stack ut. Det brukar vara den vanligaste anledningen till mobbning både psykiskt och fysiskt.
Killar säger direkt om du klär dig som en hora eller håller på som en fjortis och en slag kan du alltid tåla. Men tjejer manipulerar, leker med dina känslor som om dom vore players! Jag vet precis hur det är, därför kan jag yttra mig om det.
Jag har varit med om så många tjejer som svikit mig genom åren, medans mina killkompisar har stannat kvar.

Varför jag också funkar bättre med killar, är för att jag har samma intresse som dom. Spel, motorer, data övehuvud taget osv. Detta gör det enklare för en vänskap att blomstra såklart.

T.ex min pojkvän har alltid ställt upp för mig, sålänge jag har känt honom. Vi har gått igenom bråk som varit runt omkring oss, en rättegång som var oerhört tuff, en TJEJkompis som manipulerade mig, styrde mig och mer än så. Listan är lång och han står fortfarade vid min sida efter allt detta. Vare sig det har varit jag eller andra som har gjort fel!

Men jag anser att tjejer borde gå en kurs för att vara en bra vän. För tjejer har inte det i bakhuvudet, så är det bara!

Och jag vet, så kommer det säkert komma en massa kommentarer om detta. Men detta är mina tankar och upplevelser. Detta är mina erfarenheter jag har fått genom åren.

Så ta det och låt aldrig någon stoppa dig från att tycka som du vill!

En sak som också stör mig otroligt.. Det är sådanna människor som sätter sig över huvudet på en. Klandrar ner en för det man gör eller tycker om. Detta kan handla både om tjejer och killar. Som jag sa innan, så blev jag nerklandrad för mina headers och dom personerna som skrev idiotiska kommentarer ansåg att jag inte var bra och att jag inte skulle ens tro att jag var det. Men jag tänker inte låta detta stoppa mig. För jag är den jag är och jag tycker att jag är bra. Visst, för dom kanske det jag gör är lätt, men där är många som heller inte kan photoshop. Detta som jag kan nu, har tagit mig 3 år. Jag har tränat och tränat, läst mig fram, testat mig fram osv. Jag har inte använt mig av någon manual och jag hade heller ingen jag kände som kunde Photoshop när jag först började. Jag tar gärna goda råd till mig, men inte spydiga kommentarer om hur dålig jag är i andras ögon. Jag gör mitt och jag är stolt över det jag kan!
Jag menar, jag lärde mig vart man laddade ner brushes till PS CS3 för ett år sedan. & visst, då är jag väl amatör. Men jag vet att jag vill satsa på detta och att jag vill tjäna pengar på det. För jag anser att jag är bra för min ålder, för hur många är jag har hållt på med detta! Så det så.

Nu jävlar asså. Nu spyr vi ut oss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal man är ,kommer alltid tjejer att svika om man tillåter det,WORK ON pok

2009-10-13 @ 15:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0