Torsdaaag.

Klockan är 10 och min andra och sista lektion börjar alldeles strax :) Det är mediaproduktion.
Hade precis Foto A och har varit ute med min älskade kamera. Vi har lite olika uppgifter som vi har att göra t.ex. "Malmö ur olika vinklar" och "Makrobilder". Riktigt kul faktiskt och ska verkligen göra bra ifrån mig!

Malin kom precis, blev av med henne xD Hon försvinner lite hur som helst tycker jag :o FY DIG MALIN!

Idag blir det att plugga igen till Psykologi provet och ta det lite lugnt. Ska se om jag hinner göra några headers idag, men ingenting jag kan lova dock! :( Synd att man har så mycket att tänka på just nu, men så är det ibland. På Cybergymnasiet där jag går, har lärarna tendensen att sätta proven i alla kurser under samma veckor och det stör mig rätt så mycket i och med att man blir väldigt stressad >_< Men men, sånt är livet!

Hoppas dock inte att jag får göra läxförhöret idag som vi hade förra gången på mediaproduktionen, för jag var inte där. Jag har inte pluggat ett dugg på det, så vi får hoppas att jag slipper det idag!

Nej nu ska jag se om min pojkvän svarar och sen börjar min lektion.

Skriver sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0