Trött efter en lååång dag.

Ja, trött är jag iallafall.
Som ni ser tar jag betalt nu och jag skiter i vad folk säger om det. För jag tänker inte göra det gratis!

Iallafall, dagen började med att jag vaknade vid halv 9. Började direkt hålla på med en bild en kille ville jag skulle göra om. Sedan blev det att handla kinamat, rörde mig sedan vidare till stan för att möta min pojke! Det blev en anteckningsbok och leggings för min del! :) Stack hem och började med 2 headers som skulle vara gjorda idag! Och blev riktigt nöjd med dom.

Jag vet att jag kanske inte är VÄRLDENS pro på att göra headers. Men man lär sig genom att jobba med det. Och jag har fått många som vill ha headers och därför anser jag att jag måste ta betalt. Inget snack om saken. Jag vill inte ha några dumma kommentarer, som jag fick på BDB och jag anser att dom är otroligt onödiga. Sådanna människor kan bara hålla tyst. Jag älskar det jag gör och kommer fortsätta vare sig tusen st trampar ner mig på vägen. Så det så! Stolt fotograf och header-designer!

Nu ska jag ta en ciggarett och njuta riktigt mycket av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0