Tuesday.

Det är tisdag och jag är på min första lektion nu, Foto A. Jag var i den såkallade fotostudion precis, riktigt jävla hemsk är den. Vår skola suger på att lägga ner pengar på mediaeleverna och esteterna får allt dom önskar sig. Är riktigt arg pga att det ser ut som det gör i fotostudion. Det ser ut som om man bara har slängt in en massa överblivna möbler där.
Detta ska jag ta upp med rektorn, för jag tänker inte acceptera att vi inte kan ha en riktig studio.

Har strax tre timmar håla, sjukt drygt. Min nästa lektion börjar kl. 1 och varar i 2 timmar, problemet är att den brukar bara vara i sådär 40 min, så man väntar i total onödan.
Ska möta älskling sen och sticka & fika eller något. Det blir nog att fota lite också :)

Nu ska jag ta rast.
HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0