Urgh!

Klockan är halv 2 och jag är megatrött.
Har min sista lektion nu klockan 2 och sedan slutar jag äntligen.
Mina prov är avklarade, ett VG och ett G! Sen kändes provet i morse sjukt bra.
Så jag känner mig riktigt stolt och jag är fan värd en STOR kopp kaffe nu. Och ett par sovtimmar.

Ikväll är jag osäker på vad som händer, min pojkvän är sjuk, så han kan nog inte sova här :( Synd det jue, tänkte att vi skulle kränga Ben and Jerry's och kolla film ikväll <3
Men krya på dig älskling, iallafall :* Hihi.

Tänkte fan handla en cola nu, är sjukt törsig.
Är det hela tiden.. >_< Jättejobbigt. Blir helt torr i munnen och bara skriker efter dricka.
Bajsigt värre säger jag bara.

Om inte det blir ändrade planer, så att älskling kommer ändå, så ska min kväll/natt spenderas i soffan & vid datorn. Så ska jag bara slappna av för en gångs skull. Har inte bara legat framför tv:n eller så på typ 4 veckor, så jag är helt jävla slut. Har inte sovit bra, somnat sent, mitt huvud värker och min kropp skriker efter lugn och ro. Men nu har jag äntligen haft mitt sista prov för denna bombnedslagningen.

Nu ska jag hitta en rolig människa att spendera min sista halvtimme med.
Hajdå. Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0