WTF!

Jag hade kunnat vara ledig idag.
Men glömsk som jag är, så var jag osäker på om min Psykologi var frivillig eller inte. Så jag stack hit.. Men nej, den var frivillig, så jag hade kunnat sova hur länge jag ville och hade kunnat plugga som fan.
Nu hittar jag inte min pojkvän och han har inte luren på sig. :( Bajsigt värre.
Jag tänker plugga och kränga en Ben & Jerry's sen. Mumsigt värre!
Det är jag värd med denna trötthet jag går och bär på.


Måste göras denna vecka:
- Plugga till mina två prov jag har.
- Köpa pling plong sjal till magdansen
- Sova ut som fan
- Hitta plats till bandfotot
- Göra typ 7 headers
- Sätta upp lappar i stan om att jag kan ta foto på bröllop m.m
- Bestämma vad jag ska ta betalt för mitt jobb (lät sjukt fel, jag vet..)
- Göra något vettigt
- Kanske starta en ny gubbe på wow..
Ja, jag vet, det sista var sjukt onödigt. Vill fylla ut lite, haha.

Nu tycker jag att ni läsare kan kommentera mer, det har försvunnit och det är synd. Dock har jag inte varit så bra på att uppdatera iheller, så jag kan inte bara skylla på er ^^ Men jag lovar att bättra mig, ni kommer så mycket foto och headers uppe denna veckan! SÅ, KOMMENTERA NU GUYS!

Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: maria

allt är ball att läsa,men skriv lite mer

2009-10-07 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0