BORING

Trött efter en totalt onödig skoldag. Först Fotografisk bild där några hade redovisning om 10 bilder dom gillade. Sjukt onödigt att vi ska redovisa om det. Sen håltimme i tre timmar, dock spenderandes med Kevs och Älsk & det förgyllde den tiden. Sen skulle jag ha min sista lektion, som är 2 timmars Naturkunskap. Problemet var att vi skulle ha en redovisning idag egentligen. Men ingen i min grupp dök upp, så vi kunde ju inte göra någonting. Jag som hade slitit med min del av arbetet som fan igår. >_< Sjukt jävla drygt.
Så jag har en 20 min lektion, istället för 2 timmar.. LÖNT VERKLIGEN!

Ska iallafall alldeles strax göra en header till en tjej. Sen blir det slappa lite. Efter det ska jag ta ett ryck och storstäda mitt rum tror jag - DET BEHÖVS! ^^ Hahaha.
& sen blir det väl att plugga lite så slappt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0