Frågor om mig och mitt liv!

Jag har tänkt på det.. Jag har haft ett par dagar där jag verkligen har velat raka av mig håret, slänga ut alla kläder och bara börja stortjuta. & detta är verkligen skitjobbigt när jag väl får dom dagarna.
Dessa uppkom efter händelsen med denna killen som inte var så speciellt snäll mot mig under 2 månaders tid. Det är nog många som förstår hur det känns, men där är säkerligen en del kanske inte har känt så. Det är inte så att jag inte trivs med mig själv, eller har dålig självkänsla. Utan dessa dagar bara dyker upp när jag tänker tillbaka om hur jag kände när jag var med honom och hur han behandlade mig.
Vi kan säga såhär: Han hotade att slå mig om jag inte gjorde som han sa, han kallade mig alltifrån bitch till hora. Han tvingade mig göra en hel del sexuella grejer.. Och detta ger spår, det gör det.

Därför tänkte jag dessutom ha en frågestund om hur det går till med rättegång, polis, känslor och vänner inom detta området. Så det är bara att börja fråga!

Jag har dessutom blivit mobbad under 4:an till 6:an i mellanstadiet. Där jag blev utsatt både fysiskt och psykist. (Kanske är därför jag är så intresserad av psykologi?!) Jag hade inga vänner på min sida, inte ens rektorn på skolan gjorde någonting. Jag hade mina föräldrar och det tackar jag dom starkt för. För hade det inte varit för dom hade jag aldrig klarat av att hantera situationerna jag gick igenom.

Så har ni några frågor - Fråga!
Jag svarar gärna.
Tänker lägga upp svaren på ett inlägg senare. :)


Kommentarer
Postat av: davi

ja va ju me då kanske vi skulle gjort något åt det men de blev ju aldrig så :(

2009-09-09 @ 12:55:30
Postat av: emmie

Vem är du "Davi" ? :/

2009-09-09 @ 16:30:05
URL: http://emmabakomlinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0