Hej hopp!

Ja, Emmie är på banan igen! Jag är iallafall bättre och kommer röra mig till skolan imorgon :)
Idag vaknade jag halv 8, ovanligt verkligen.. Tog det lugnt och sedan kom Fia och Nikki hit & vi har bara tagit det lugnt hela dagen! Dom stack för kanske en timme sen och snart kommer pappa hem från resan. Då ska jag titta på hans dator och skratta ihjäl mig. Dessutom ska jag peka på honom och skratta ännu mer (skadeglad!).

Ska strax äta, det blir Billy's för min del 8) Muuums. FETTOMAT PÅ INGÅNG!

Nej nu ska jag göra en Header.


en underbart söt bild på mig, tagen för en halvtimme sen.

Kommentarer
Postat av: hemlig

ja väldigt ovanligt alltså.brukar ju vara uppe typ 6 haha sovmorgon

2009-09-15 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0