Love is the most beautiful thing.

Nyvaken och snurrig, det är alltid en bra grej att vara. Nej det är det verkligen inte. När man har sovit på dagen, som jag har gjort nu i 4 timmar, så känner man sig kornig i ögonen, slö i kroppen och SJUKT hungrig. Därför ska jag inte sova på dagen längre, för det är fucking hemskt att vakna sen! >_>

Ska alldeles strax börja plugga, för i.o.m att jag somnade, så har jag inte pluggat (dum som jag är!). Ska dessutom ta en macka och kaffe, muuuums! Sen ikväll får papps hjälpa mig med min Mediaproduktion!

Jag saknar min pojkvän.. Visst, vi sågs innan idag, men vetskapen att han inte är här brevid mig tittar fram och är hemsk. Fast saknad är bra, så är det sjukt sämst också.. NEJ, nu tycker jag att han kan komma hit och mysa med mig. Finns ju ingen idé med att vi ska vara på två olika ställen, eller hur?! ;D


detta var första bilden vi tog på varandra, som tillsammans :$ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0