Måndag igen.

Japp, då är det Måndag igen. Skolan som vanligt och sega håltimmar. Vi fick iallafall ihop vårt radioprogram som vi ska spela in på onsdag :) Så något lyckat hände, haha.
Fia, Nikki, Wille och Älsk var här innan. Älskling gick dock rätt tidigt och dom andra rörde sig precis!
Ska alldeles strax äta och är äckligt jävla hungrig. Min mage skriker efter mat. Mamma var snäll och gjorde det jag velat ha skitlänge <3 Hihi. Tack mams! :D

Ska renskriva manuset till radioprogrammet och min natur som jag har till imorgon sen. Det är VÄLDIGT viktigt. Vi ska ha redovisning på naturen imorgon och jag var där inte sist, för jag var sjuk, så jag har ingen aning hur allt detta ska funka.. >_< Ja, vi får väl se antar jag!

Nej nu ska jag se klart NCIS om det inte blir några tråkiga flashspel på kongregate.com först. ^^, Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0