Mys-heeeelg!

Har haft en riktig mys-helg med älskling <3 Mamma och jag har varit själv hemma i och med att papps har varit på affärsresa :) Helgen har bestått av gamla kult-skräckfilmer, mys och bara slappande.
Nu är denna veckan slut och nästa påbörjas imorgon. Veckorna går så himla snabbt, hinner fan inte med längre. Haha. Men det är väl så det är antar jag!

Min älskling gick precis.. Det känns ensamt nu, tycker jag :( Jag tycker han kan komma tillbaka hit (a)
Snart har jag och pojken 20 månader. Det är detta jag menar.. Tiden går så himla snabbt, känns fan som att vi hade ett halvår för bara någon månad sen! x)

Förresten så ska jag och Nikki börja på magdans den 23e Sep. Ska bli underbart kul. Har velat prova det innan, men ingen har velat göra det med mig. Men så ville Nikki :D

Nej nu ska jag faktiskt ta och lägga upp lite bilder, sen ska jag se "Kärleken checkar in" som går på trean :D


Gb-glass

Denna bilden är så underbar på Toby

a little bit of shadows and a little bit of light..

stadslampa

underbara malmö

tjocka kiiiiiiiisen

a flower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0