Någon som vill ha en header? - Säg till!

Idag har väl dagen flygit fram som en raket, rakt ut sagt x) Haha. Skoaln först, hade läxförhör på min enda lektion (Mediakunskap, riktigt rolig kurs!!!!) och det kändes bra faktiskt! Och nu har vi börjat med att skapa ett radioprogram, som kommer bli askul. :D Vår grupp ska göra ett barnprogram med 90-talets musik. Backstreet Boys, Vengaboys, Spice Girls, Martin med Yeah Yeah Wow Wow! I och med att vi är födda då. Tycker jag ska bli riktigt kul att se hur det kommer gå. Hahaha.
Sedan satt jag och väntade på pojkvännen min, det blev att läsa ett antal sidor i Sagan om Ringen under tiden. Stack hem till mig med honom, slappade och fikade (: Sedan upp till Entré och hämta min tröja som jag beställde för någon vecka sen, som äntligen hade kommit! Gick och slötittade i affärer och sedan stack han hem.

Nu sitter jag här och har precis gjort en ny header till Nikki (rietzan.blogg.se) och blev rätt nöjd faktiskt (:
Som sagt - kan göra headers till er och göra om bilder om ni vill det. MEN, vill ha reklam för min blogg för besväret som jag skrev i mitt förra inlägg ;D

Nu ska jag strax ta en cigg och ta det lugnt!
Här kommer den nya headern jag gjorde till Nikki :)



Puss. ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

glöm inte hanson de var ju stora då ,ha det

2009-09-03 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0