Oh jaaaa.

Godagens allihopa!
Har varit en rätt slö dag, började 9 och slutade 3.. Ush ja, och 3 timmar av den tiden var bara håltimmar. Inte så jävla kul >_< Efter skolan stack jag snabbt hem för att jag & mams skulle upp på Entré och hämta min tröja jag hade lagt undan, har väntat ett halvår på att få köpa den, den har alltså kostat 500 :- från början men jag fick betala 125 :- för att den var på reaaaaaaa :D Man bara älskar Bik Bok! Fick dessutom två jeans leggings av mams, ett par lila och ett par mörkgråa! Nice, mamma är snäll <3

Nikki och Fia kom sedan hem till mig och det blev kaffe + locka håret på Nikki, haha. Mycket mer hände inte. x) Stack sedan med dom när dom skulle ta bussen, lämnade filmerna som jag, älskling & mams hyrt under helgen!

Nu sitter jag här och väntar på maten. Ska sedan göra en header till en tjej och lite annat kul!

Bild på tröjan och leggingsen kommer senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: carro

du verkar juu ha ett bra liv allt du skriver känner man igen på något vis gillar dej vill höra mer ha det

2009-09-08 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0