Opps..

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera i helgen. Det har varit mycket farande hit och dit, har liksom inte haft tid för bloggen. Men nu är jag tillbaka igen. :)
Helgen har varit bra, spenderade fredags och lördags kvällen hos fia, firade henne och hade trevligt. Idag blev det kalas för älsklings kusin och såklart har älskling sovit här hela helgen, hihi <3
Annars har inte så mycket hänt. Blir plugg imorgon som fan, har prov på fredag och jag ska fan ta mig få MVG på det. Det har jag gett mig fan på! Haha.

Tänkte faktiskt börja sätta upp lappar lite överallt, att jag tar foto på bröllop m.m :) Måste bara lära mig kameran lite lite till! Sen blir det lappar som gäller. Måste dessutom diskutera med mig själv vad jag ska ta för pris för mitt arbete med det hela.

Ska alldeles strax äta, det blir Calzone. Mums! Sen slappa hela kvällen.

Skriver sen.
Ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0