Säg bara till!

Ja dagen har mest varit slö och jobbig pga att jag har en tre timmars håla vartenda tisdag som gör mig allmänt irriterad och trött, men men. Sånt man får leva med.
Kom hem och läste lite, läser för tillfället Sagan om Ringen - så otroligt bra! 8D Sedan blev det plugg, efter en stund dök våra gäster upp och det blev mat.
Fisken kom upp en timme eller något sånt också, nice nice! <3 Så vi tog det bara lugnt och fjantade oss som vanligt, hahahha. Nu sitter jag här och ska strax börja plugga igen, har läxförhör imorgon och vill ha alla rätt faktiskt. Satsar på riktigt bra betyg nu och inte bara ett G, utan minst VG!

Gjorde precis om en bild till Nikki - hon blev överglad och det är alltid kul! :D
Här får ni se bilden.
Behöver ni en bild omgjord, säg gärna till och ge mig er msn. MEN, jag vill att ni gör lite reklam för min blogg för besväret ;) Hehe.



Puss. ♥

Kommentarer
Postat av: Nikki

emma emma emma emma. jag skulle behöva din hjälp igen :D

bilden va verkigen super duper snygg!

men om du skulle kunna ändra lite till mig (a) typ inte ha så mycket text på bilden, kanske bara dom två första bokstäverna som "NI" sen resten på de vita (a) ? och en annan textstil. inte så krimilikramsig utan mer normal men ändå snygg. fattar du (a) ? annars va den över snygG!!!

2009-09-01 @ 23:44:05
URL: http://rietzan.blogg.se/
Postat av: din vän

fan vad nice du skriver gillar det du pratar om du är väldigt annorlunda men asså positivt kjam fortsätt asså bara

2009-09-02 @ 16:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0