Somnade visst..

Somnade visst en stund. Mamma kom in och väckte mig och frågade om jag ville ha middag, men jag sköt upp det lite. Orkade verkligen inte äta just då, utan ville bara sova vidare en stund.
Såg precis att jag hade fått ett par kommentarer, riktigt kul att många gillar min blogg. :)
Dock har jag inte lagt ner så mycket arbete på att lägga upp mina bilder som jag tar, men jag lovar att jag ska komma igång med det!

Är inne på att göra en ny header också till min blogg, men jag vet inte än.. Är jävligt nöjd med den jag har, men vi får helt enkelt se hur det blir!

Imorgon blir det dans för hela slanten. Radioprogrammet ska också spelas in på lektionen imorgon. Ska bli riktigt kul, båda grejerna och ser verkligen fram emot det.

Äh, jag får ta och äta pytt i panna nu, så jag har ätit!

Blir ett Godnatt - inlägg sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0