Stel nacke och massa skrivande.

Skolan idag då som vanligt. Hade 3 timmars håla som gjorde mig förbannad och piss & blä. Iallafall, slutade vid 3 och stack sedan hem för att börja plugga till de två prov jag har denna veckan.. Så det kommer bli mycket plugg dom närmaste dagarna! Sen är du iofs dans på Onsdag och det livar upp det hela :D

På lördag sticker mamma och pappa utomlands, dom är borta 4 dagar och då ska Nikki & Fisk spendera dom dagarna här :D Ska bli kul, blir väl en vända bort till Tattoomässan, chillkrök och tjejkvällar! <3

Nej, nu ska jag käka middag och fortsätta plugga!

Hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: nikki

påmin mig att ta med 140 kr till din mamma! jag glömmer de hela tiden och känner mig skit dum! <3

2009-09-29 @ 01:08:10
URL: http://rietzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0