Trött och risig.

Kom precis hem från Fia :) Åkte dit en stund innan idag efter jag hade pluggat! Blev att snacka och ta en jävla massa cigg, märkte jag. Haha, men det är alltid mysigt. Var dessutom i skolan idag, efter sjukdagarna jag har haft nu. Hade en två timmars lektion och under hela lektionen kollade vi på en film som hette "The boat that Rocked" - Sinnessjukt bra. Rolig humör (men myyycket sex, hahahah)!

Ja och nu ska jag jag snart äta. Blir Tomatsoppa med pasta i, mumsigt värre säger jag!

Asså jag är verkligen rädd inför imorgon.. Rider ju på torsdagar och sedan jag blev sparkad är jag verkligen skiträdd. Har aldrig som sagt varit rädd för hästar innan, utan det dök upp då. I lördags var jag ju med Nikki och Pappa & red. Jag skulle gå in och sadla, men så höjde hästen benet (Han märkte att jag var rädd och nervös, då ska alla hästar alltid testa en) och jag fick verkligen panik. En annan fick hjälpa mig att sadla och så.. Sen gick det skit bra att rida, men sen när jag skulle sadla av, så fick hästan spasma och började hålla på som fan. Jag började gråta och skakade av rädsla..
Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra. Ska jag ta en paus? Eller hur ska jag gööööra? Får panik.
Älskar ju att rida och att vara runt hästar. Men inte när det är såhär :(
Får helt enkelt prata med mamma och pappa & se vad dom tycker om det!

Nej nu ska jag sätta mig framför tvn, kanske.. Eller vad jag ska göra? Ska jag orka städa mitt rum?! Men jag är sååå trött. USH NEJ! Jag orkar inte :( Jag vill bara lägga mig och sova.
Men visst fan, måste plugga också.. Ska lämna in en liten uppgift till min foto-lärare..

Jag får väl ta och skriva den uppgiften nu.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0