Trött som fan!

Dagen har bara bestått av lathet och en massa kaffe. Ush ja, var ju hemma från skolan idag. Är så himla slut i huvudet av någon anledning.. Det blev inte ens ridning för min del!
Fia och Nikki dök upp efter skolan, sedan kom pojkvännen också :) Det blev kaffe än en gång och bara ta det lugnt. Men min älskling stack direkt nästan, men han är påväg hit igen nu. Mysigt värre <3
Nikki åkte för en stund sedan, Fia är kvar. Vi kollar på Simpsons, Haha!

Imorgon blir det skola iallafall!
Har dessutom fått sjukt mycket beröm från mina lärare att jag sköter mig och är fantastisk (som dom säger) i skolan. Känns ju skit bra, då har man något att kämpa för liksom! :D

Jag & Nikki ska börja på magdans - Ska bli askul det också. :D Vi ska skriva in oss ikväll tror jag. WOHU!

Nej nu ska jag ta en cigg, göra kaffe och se på tv.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0