Världens värsta och bästa film!

Såg precis Marley & Jag med mamma och älsklingen min <3 Världens värsta och bästa film. Bästa för att den var otroligt bra och Sämsta för att den påminde om känslorna när vi fick avliva vår familjehund förra året..
Började såklart storgråta och älskling fick trösta mig!

Jag och älsklingen har 20 månader idag, alltså har denna dagen varit något extra <3 Han gjorde den så underbar, fast jag inte alls var kry. Puss på dig, mitt hjärta <3

Nu är jag iallafall proppmätt av all Fanta jag har druckit och min mage spricker snart. Haha!

Nej, nu blev det dags för en kvällscigg med mamma :)


Vår älskade Snoopy som gick bort förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0