Vill ju så gärna.

Har fått 2 brev från pliktverket nu i rad angående sökning till lumpen. Jag har alltid velat göra lumpen, problemet är att jag har skador i benen, fötterna, höften och ryggen sen födseln och därför kan jag inte vara med. Jag vet att jag kommer bli nekad direkt när jag svarar på frågorna på deras hemsida. Som är sjukt synd. Hellre det dock än att jag ska sitta på kontor i lumpen, det hade varit riktigt tråkigt. Vill ju ligga i fält eller något annat sådant kul. Men det suger iallafall att jag inte kan vara med.. :( Har velat detta sen jag var liten.
Bajs asså!


Kommentarer
Postat av: snöflinga

usch, varför har du sådana skador?

2009-09-22 @ 21:19:42
Postat av: snöflinga

usch, varför har du sådana skador?

2009-09-22 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0